torstai 11. lokakuuta 2012

Mukavuuden haluisia hankintoja

Kirjottelenpa taas aikani kuluksi tänne :) Istun koulun kirjastossa, päästiin aikasin ja nyt odotellaan kahvitaukoa  :) 

Tulin kotiin onnellisesti tuossa sunnuntai iltana ja oli ihana päästä taas nukkumaan oman kullan kainaloon ! 
V oli siivonnut koko kämpän tosi nätisti :) Tietysti mun piti vielä jatkaa... Kun on omat systeemit keittiön siivouksessa ;) 

Tiistaina oli siis ensimmäinen tentti! En ottanut hirveitä paineita, sain kyllä kotona yllättävän paljon luettua :) Ensimmäinen essee Rooman yhteiskunnasta meni suht hyvin, mutta paaveista tiesin aika harvakseltaan.. mutta kuten sanoin, ei paineita! Näkee sitten miten meni :) 

Käytiin kaupassa tiistaina ja kauppalasku 389 e.
Ostettiin nimittäin telkkari! wuhuu, cittarissa oli tarjous, 299 ja risteily kaupanpäälle niin minä repäsin ja ostin hohoo :) Okei V maksaa siitä varmaan suurimman osan. Kivaaa :)



Sain vihdoin kiinnitettyä mun Pyyhe-telineen ! Ja myös uuden saippuatelineeni :) Vessa/Kylppäri on mun uusi lempi paikka meillä ! Keittiössä on usein tahmaista ja tiskejä, makkarissa on vain sänky ja olkkari, no olkkari alkaa muodostua jo aika kivaksi (varsinkin uuden telkkarin myötä) mutta vielä se kaipaa jotain! Voisin laittaa kuvia asunnostamme tässä jossain postauksessa :) 


 







Yön pakersin taas referaattin kimpussa, ja sain tehtyäkin aika hyvän :) Tosin olin aamulla niin väsynyt etten edes muista kun Ville lähti. Voi väsymys.


Näihin sanoihin päätän tänään, ja nyt lähdetään kahvitauolle ! :) Moikkelis moikkeeliiis.


 

2 kommenttia: