tiistai 4. joulukuuta 2012

Joulukuu!

Sit ostettiin molemmille omat Joulukalenteri-arvat :)
Ihanaa joulukuuta! Joulun aika alkaa ja oon niin iloinen siitä<3 Tänne on tullut kunnon talvi, pienillä pakkasilla vain tosin mutta lunta on todella paljon. Ja vihdoin pääsee ylihuomenna vielä kovempii pakkasiin Parkanoon, eli itsenäisyyspäiväksi kotiin käy matka :)

Ihana joulu tulee. Oon tosiaan jo ihan fiiliksissä. Ostin sellasen joulukynttelikön, keittiönpöydälle, ikkunan eteen. Sitte adventtikynttilä telineen (en oikeen tykänny siitä, mutta se oli ainoa mitä löysin! Sitten tänään saatiin vihdoin aikaseks ripustaa jouluvalot parvekkeelle! Nyt oon tyytyväinen meidän joulukotiin<3 Vielä koristelen vähän sitten lähempänä joulua :) Koristelen nyt tämän päivityksen näillä joulukuvilla :) Ja tosiaan oon alkanut harjotella jo joululauluja pianoisellani. Hihii.

Valothan menee siis molemmilla puolilla!

Viime viikot mennyt mukavasti koulun ja uuden työn parissa! Tykkään tosi paljon tosta R-kioski hommasta :) On kiva kun saa itsenäisesti tehdä kaikkea, on paljon erilaista hommaa ja asiakkaat on suurimmalta osalta tosi kivoja. Ja restoppi työ on muutenkin mulle tosi hyvä, saan tehä about 2-3 vuoroo viikossa eikä opiskelut häiriinny ollenkaan :) Tykkään niin paljon! Tehnyt nyt 2 itsenäistä vuoroa, yhden kokonaan yksin. Ja keskiviikkona meen aamuvuoroon. Oon oikeasti niin onnellinen ja tyytyväinen, että sain tämmösen työn!

Kulttuurihistorian tentti oli tosiaan viime tiistaina. Se meni kai suht hyvin, aika hankala se oli, mutta ne ei luultavasti vaadi hirveesti.. mutta tuloksia odotellessa! :)

 Viime viikonloppu oli oikein mukava! Saatiin V:n kaveri Kristian tuolta Espoosta meille vieraaksi :) Perjantaina oltiin koulukaverin synttäreitä juhlimassa ensin opiston bunkkerissa ja jatkettiin iltaa Lappeenrantaan ja käytiin muutamassa paikassa :) Loppu-ilta tanssittiin Giggling-Marlinissa ja oli tosi hauskaa! :) V ja Krisu haki mut sitte jossain vaiheessa kun piti lauantai-aamuna mennä töihin..jossa olikin sitten omat kommelluksensa!

Sovin lauantai-aamun työvuoron tohon meidän läheiselle kiskalle Rajapatsaalle (kun se henkilöstöpalvelun nainen sitä mulle tarjosi). Vuoron piti alkaa yhdeksältä (joka oli musta kummallista kun kioski aukee jo kahdeksalta, eikä ole kahta kassaa) ja menin sinne sitten ajoissa. No kassalla tietysti oli jo aamuvuorolainen, joka ilmoitti että ei mulla kyllä mitään työvuoroa ole. Olin tietysti ihmeissäni, että mitäs nyt että kyllä mulla jossain on, mutta missä! Hän sit ehdotti että jospa Vuoksenniskalla (joka on hyvin kaukana sen hetkisestä olinpaikastani). 
     Soitin sitten sinne ja siellä jätkä vastasi että joo kyllä täällä sun pitäis olla! Sanoin sitten että joo, oon tulossa, mutta henkilöstöpalvelussa mokailtiin. Ymmärsi kyllä, oli hänellä ittelläkin ollut ongelmia näiden tyyppien kanssa.. :D olin sitten kymmenen yli 9 kyllä jo Vuoksenniskalla kun V joutu nousemaan sängystä hakemaan ja viemään mut sinne.
      Loppupäivä menikin sitten ihan hyvin! Että sellaista heti tokalla vuorolla :D
Alotettiin jo vähän joulusuklaiden syönti... :) 

Nyt katson Avataria ja kohta painun nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä kouluun :) Heipsan.





Hyvää tulevaa itsenäisyyspäivää kaikille :)



4 kommenttia:

  1. Suklaakonvehdit <3 Mulla ei oo viä mitään joulukoristeita :( Haluaisin ikkunalle jonku jouluvalon, mutta kaikki tontut ja joulupukit on todella ahdistavia joulukoristeaiheita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no entäs joku ikkunalamppu, esim tähti! Joo ei muakaan oikeen noi hahmo-valot ainakaan nappaa :D

      Poista
    2. Joo vois ettiä semmosen tähtösen jostain!! :D Ootko viikonlopun Parkanosssa? :)

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista