lauantai 17. marraskuuta 2012

Tällaista uutta.

Mistäs aloittais! Meillä menee täällä ihan hyvin. V käy ahkerasti töissä, ja tekee välillä pitkääkin päivää. Itse käyn koulua ja yritän yhtä ahkerasti tehdä koulujuttuja. 27.pv ois tärkeä tentti, pitäis sitä ennen tehdä yksi tehtävä ja lukea iso nippu monisteita. 

Kiirusta pitää ja vielä kiireisempää tulee ensiviikolla kun aloitan uudessa työssäni! Jei oon niin innoissani. Musta tulee ärrätäti! Wuhuu :D Tänään tuli postissa R-kioskin starttipaketti :) Paita ja nimikyltti ja tommonen kirjanen ja kasa papereita. Maanantaina eka työvuoro :) 

Isänpäivänä muistin isää puhelulla, kortilla ja ässä-arvalla. Päivää vietettiin sitten muuten Vn isän luona. Syötiin ja kahviteltiin ja käytiin saunassa. Isänpäivä ei sinänsä oo mulle kovin tärkeä, enpä mä ole koskaan sitä viettänytkään... Tänä vuonna päätin kuitenkin muistaa isää :) Mä oon tarpeeks vanha!

Oon ihan hulluna tähän nelosella pyörivään Olipa Kerran - sarjaan. Se on mahtava! Ajattelin ensin että katson sitä kuuliaisesti televisiosta, jakso per viikko, joka sunnuntai kello 20 mutta.. mä hairahduin, en malttanut odottaa viikkoa joten maanantaina latasin koko 1 kauden ja katsoin sen melkein yhdessä päivässä.. :D Latasin myös 2 kauden ja oon nyt samassa pisteessä kun jenkkilässä ollaan :)) 25.11 tulee uusin jakso. Se on niin paras.

Mitäs muuta? Oon alkanut soittaa pianoa :) Tai harjoitteleen tolla mun sähköpianolla. Osaan jo muutaman biisin ja on kiva soitella kaikkea uutta. Toivonkin nuottikirjoja joululahjaksi! Vähän tönköltä se vielä kuullostaa mutta kuten sanoin, harjottelen vasta! :)

Mua odottaa huomenna kauhea tiskivuori. Huoh! V menee auttamaan isäänsä saunarempassa aamulla ja illalla mennään syömään sinne, Vn sisko ja hänen poikaystävä on täällä tän viikonlopun. Oltiin siellä tänäänkin viettämässä iltaa :) 


Nyt katson Sinkkuelämää maratoonia ja kohta menen nukkumaan.
Heipähei.

Ps. Käytiin eilen yönäytöksessä  maailman ensi-illassa katsomassa Aamunkoi osa 2! Musta se oli hyvä! :D Vähän alku tylsä ja tönkkö ja nolo mutta loppu oli yllättävä ja tosi hieno! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti